DAĞDER’in 40. Yıl Vefa Gecesi Neden Önemliydi?
- Mert Morava

- 10 Nis
- 1 dakikada okunur
DAĞDER, 40. yılını Vefa ve Onur Gecesi ile kutladı. Eski başkanların buluştuğu gece, birlik ve dayanışma vurgusuyla öne çıktı.

Bursa’da faaliyet gösteren DAĞDER, kuruluşunun 40. yılı dolayısıyla düzenlediği “Vefa ve Onur Gecesi” ile geçmişten bugüne uzanan güçlü bağlarını bir kez daha ortaya koydu. Programa eski dönem başkanlarının katılımı dikkat çekti.
DAĞDER’de Eski Başkanlar Bir Araya Geldi
DAĞDER Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen gecede, önceki dönem başkanları aynı çatı altında buluştu. Program, derneğin kurumsal hafızasını ve birlik ruhunu yansıtan önemli bir organizasyon olarak öne çıktı.
40 Yıllık Geçmişe Vefa
Kurulduğu günden bu yana dağ yöresi insanını temsil eden dernek, 40 yıllık geçmişini bu anlamlı etkinlikle taçlandırdı. Programda emeği geçen isimlere teşekkür edilirken, geçmiş dönem hizmetleri de anıldı.
Vefat Eden Başkanlar Unutulmadı
Gece kapsamında kurucu Başkan Sait Acar ile birlikte önceki dönem başkanlar Cemil Ünsal ve Ali Kaya rahmet ve minnetle anıldı. Bu bölüm, programa duygusal anların yaşanmasına neden oldu.
DAĞDER Başkanı Derya Başak’tan Mesaj
DAĞDER Genel Başkanı Derya Başak, programın sadece bir yıl dönümü olmadığını, aynı zamanda vefa, aidiyet ve birlik duygusunun ön plana çıktığı özel bir buluşma olduğunu ifade etti.
Bu Gece Ne Anlama Geliyor?
Düzenlenen Vefa ve Onur Gecesi, geçmiş ile gelecek arasında güçlü bir bağ kurarken, DAĞDER camiasının ortak hafızasını ve dayanışma ruhunu pekiştiren bir organizasyon olarak değerlendirildi.
Bu gelişme önümüzdeki günlerde Bursa’da sivil toplum kuruluşlarının kurumsal hafızası ve birlik kültürü açısından yeni değerlendirmeleri de beraberinde getirebilir.
Bursa’dan ve Türkiye’den sivil toplum, kültür ve toplumsal dayanışma gelişmelerini aktarmaya devam edeceğiz.
Daha Önceki Benzer İçeriklere Göz Atın




Yorumlar